Światowy Dzień Praw Konsumenta

15.03.2016, jak co roku, obchodzony jest Światowy Dzień Praw Konsumenta. Promujemy go zwłaszcza w szkołach starających się o tytuł „Szkoła Przyjazna dla Sprawiedliwego Handlu” i uczestniczących w trwającym od 4 sierpnia 2014 do 30 kwietnia 2016 projekcie „Sprawiedliwi, aktywni, świadomi” (projekt E2/1281 współfinansowany z Funduszy EOG). Nasza jego nazwa to Dzień sPRAWiedliwego Konsumenta. Podkreślamy w […]

Jak stworzyć osobistą markę

O tym, jak ważny jest wizerunek publiczny w biznesie nie trzeba nikogo przekonywać. To jak postrzegani są liderzy, wpływa na relacje z otoczeniem, pozycję i funkcjonowanie całej firmy. Doskonale wiedzą o tym: Henryka Bochniarz, Irena Eris, Rafał Brzoska, Piotr Voelkel, Jacek Santorski, Joanna Przetakiewicz, Rafał Bauer i Jarosław Zagórowski, z którymi w książce „Rekiny biznesu […]

Zdrowie i samopoczucie kobiet w centrum uwagi firmy Merck

– Dział Consumer Health firmy Merck przejmuje inicjatywę w odpowiedzi na wyzwania w zakresie zdrowia i samopoczucia kobiet na całym świecie; – Specjaliści z całego świata dołaczą do debaty, aby omówić najlepszy z możliwych sposobów niwelowania różnic pomiędzy przyszłą wizją a rzeczywistością; – Wyniki ogólnoświatowego badania Economist Intelligence Unit (EIU) zleconego przez Consumer Health ukazują […]

Liderki Biznesu – jak zwyciężać i zmieniać świat

Wydawnictwo Naukowe PWN zaprezentowało pierwsze wydanie długo oczekiwanej publikacji powstałej z inicjatywy Fundacji Liderek Biznesu. Fundację tworzą kobiety, które osiągnęły sukces zawodowy i dziś wnoszą swoje doświadczenia biznesowe do wspólnej idei: promocji przedsiębiorczości, rozwijania talentów oraz wspierania aspiracji i niezależności zawodowej kobiet. Książka składa się z 13 historii napisanych na podstawie wywiadów z bohaterkami. Alicja […]